25 de gen. 2014

ALBUM 30 ANYS

Fa uns dies em van fer un encàrec per  l'Alba,  una noia que farà 30 anys. 
La seva amiga de la infantesa li volia fer un detall especial, i va pensar en regalar-li un àlbum personalitzat, on ella mateixa hi pogués posar fotografies i algun escrit.

Em va demanar que fos amb tons vermells, vinosos i granates, volia que tingués força detalls  i un aire "romàntic".

Fotos: Víctor Sastre

Em va fer cinc cèntims de com era l'Alba i del que li agradava. Sempre em va bé saber alguna cosa de la persona destinatària  per que intento reflexar-ho d'alguna manera en el treball.


Els colors proposats no són dels més habituals en els dissenys de papers d'scrapbooking, aixi que vaig utilitzar diverses col-lleccions de marques diferents (My Mind's Eye, Kaisercraft, Echo Park, Graphic 45...)















L'album tenia diverses butxaques amb targetes, per poder-hi posar més fotografies o bé escriure-hi, depenent del gust de cadascú. Com sempre, vaig fer servir materials d'allò més variats: blondes, roba, metall, cintes, ràfia.....


Benvinguida als 30 Alba!