15 d’ag. 2014

CAIXES I MES CAIXES!


Aquest estiu he estat força enfeinada. He tingut diversos encàrrecs i tots han estat ..... caixes!!! Aixi que he tret dels prestatges tot el material necessari i he envait la taula del despatx durant varies setmanes. He anat fent caixes i més caixes, intetant donar-li a cada una un toc especial, que reflexi alguna cosa de la persona que la rebrà i posant en cada una tot el meu entusiasme i dedicació. 

Clicant sobre cada títol o imatge es poden veure totes les fotgrafies.

La Teresa feia 50 anys i els companys de feina li van regalar una caixa plena de dedicatòries i vals de regal.  Havia de ser una caixa romàntica i coquetona....com ella.

https://plus.google.com/photos/101202430750487449045/albums/6033590340825752129?banner=pwa
La besàvia Remei es passa el dia a l'hort cuidant les seves plantes i a la cuina fent pastissos;  fa  unes lioneses boníssimes!!!  Per això vaig decorar la caixa amb elements de la cuina a l'exterior i plantes a l'interior.
Com que l'àvia Remei viu a Arenys de Mar, vaig decorar l'exterior de la caixa amb un paper d'aranyons, que és el fruit que dóna nom al seu poble. És una boletaire consumada, així que a l'interior vaig fer un decoupage amb tovallons de bolets.
https://picasaweb.google.com/101202430750487449045/CAIXAR
CAIXA PER L'ÀNGELA
L'Àngela ha dedicat la seva vida a transmetre als altres la seva passió per la música, així que la caixa que em van encomanar per ella havia de tenir motius musicals. Vaig utilitzar un paper amb pentagrames per la tapa i a dins la vaig folrar amb paper de decóupage d'instruments musicals.

https://picasaweb.google.com/101202430750487449045/CAIXAANGELA
 CAIXA PER LA MARIA JOSÉ
 La Maria José marxa a viure a l'estranger amb la seva familia. Els seus amics van voler fer-li una caixa on pogués guardar objectes  que li recordin tot el que deixa aqui.

https://picasaweb.google.com/101202430750487449045/CAIXAMJOSE
 
Encara tinc pendents un parell de caixes més.....espero acabar-les ben aviat!