27 de des. 2013

DESPEDIDA PER LA GENT D'URBANISME

Una molt bona amiga meva va treballar durant anys al departament d'Urbanisme d'un ajuntament. Recentment la van traslladar a una altra àrea, i va voler despedir-se dels seus companys fent un petit escrit per a cada un. 

Em va demanar que fes un àlbum per recopilar tots els escrits, i per tal que fos el més personalitzat possible em va fer una petita descripció de cada un dels seus companys.


Entre les dues vam decidir que faria un petit àlbum en forma d'acordió, amb una butxaca i una targeta amb el nom a cada pàgina.  Ella ja s'encarregaria d'omplir les targetes amb una dedicatòria per cada company.

 La portada i contraportada les vaig forrar amb roba i vaig afegir una cinta per poder tancar l'album.








Vaig utilitzar papers de diferents col-leccions, i vaig unir les pàgines amb washi tape (cinta adhesiva de paper d'arròs).




La veritat és que va ser tot un repte, ja que havia de plasmar en cada pàgina algun tret distintiu de la persona, i en total eren 15!





 
L'album desplegat feia més d'un metre, i tenia butxaques per les dues cares.