2 de gen. 2014

LONDON

La Judit és  una noia de 15 anys a qui li fa molta il.lusió visitar Londres. El proper estiu hi anirà unes setmanes per millorar el seu anglės. La seva padrina volia regalar-li alguna cosa relacionada amb el seu viatge i se li va ocórrer encarregar-me un marc amb butxaques de roba per guardar-hi fotografies.

Les fotos són del genial Víctor Sastre






Les teles per les butxaques són els colors de la bandera britànica, i totes les targetes de l'interior tenen frases en anglès.


Vaig estar buscant per algunes botigues d'scrap de Barcelona coses relacionades amb Londres. Vaig trobar aquestes lletres de cartró, que vaig envellir amb tinta distress vermella i blava.


En aquest marc s'hi pot guardar de tot, des del mapa de Londres a entrades de teatre, fulletons turístics, i per suposat, fotografies.



Un cop acabat, vaig fer una bossa de paper craft i la vaig decorar amb banderoles i núvols, per embolicar el regal.
 


Espero que la Judit ompli totes les butxaques amb records d'un viatge inoblidable!