10 de febr. 2014

ALBUM PEL BERNAT

Fa uns dies em van encarregar un ålbum per una parella q ha tingut un fill fa poc. Em van demanar que fos amb tons blaus i verds.

La potada està folrada amb roba, el títol és de foam, i la resta de decoració està feta amb paper d'scrap i tinta, excepte els peuets i el picarol, que són de metall.


A l'anvers de la portada vaig fer unes butxques amb paper rasgat. A dins hi vaig posar targetes per que els pares les vagin col-locant per l'àlbum un cop posades les fotografies.




Amb els retalls de paper que van sobrar vaig fer unes banderoles



Amb bastonets de fusta pintada de blanc vaig fer una tanca de jardí. Al darrere hi vaig posar una planta feta amb feltre verd i un troquel de la Big Shot.



És un àlbum que dóna molt de joc, ja que té moltes butxaques, etiquetes i espais per poder-hi escriure o posar fotografies de diferents tamanys. Espero que els pares del Bernat disfrutin molt omplint-lo de records!