21 de febr. 2014

CAIXES DE MADUIXES DECORADES

Quan arriba el temps de les maduixes les fruiteries s'omplen de caixes de fusta que generalment s'acaben llençant. Cada any, a la frutieria de prop de casa me'n donen unes quantes i quan tinc una estoneta lliure em dedico a decorar-les.

Aquest caixa la vaig fer pel meu pare. Vaig pintar-la de blanc i la vaig empaperar  amb mapes antics.




A l'interior hi vaig anar enganxant papers rasgats que prèviament havia fet amb un parell de segells, un de text i l'altre d'un mapamundi.



L'altra caixa la vaig fer per mi, per guardar-hi material d'scrapbooking. 


L'interior el vaig decorar amb fragments del conte del Patufet, escrit amb lletra lligada.


Els núvols i els estels estan fets amb paper i amb roba de quadrets vichy.




Encara em queden algunes caixes per decorar.....de moment, s'hauran d'esperar!