30 de març 2014

FIRA SCRAPERA A SITGES

Divendres passat vaig estar a la fira  SCRAP+  de Sitges. 
Feia setmanes que esperava aquest dia i per fi va arribar!

La fira SCRAP+ concentra les principals botigues d'Scrapbooking de Catalunya i algunes marques hi presenten les seves novetats . També s'hi apleguen les figures més importatns de l'Scrap del nostre país, com el Quim Díaz, l'Elena Roche, la Marta Juez i molts d'altres... Hi ha tallers, mostres de creacions, espais per compartir experiències.....en fi, tot un luxe per a gent com jo, que disfruta amb aquesta afició. I tot plegat a tocar del mar! Que més es pot demanar?

http://www.feriascrapplus.com/
Vaig arribar ben d'hora per poder mirar i remirar tranquil-lament sense l'aglomeració de gent que hi ha cap al migdia.
Alguns stands estaven molt ben decorats i eren realment bonics.




 Fins i tot  el bar de la fira estava "scrapejat"


 Vaig trobar novetats força interessants, hi havia marques que no coneixia amb dissenys molt ben fets. Em van agradar sobretot els papers de la marca  Maja Design  i els troquels de cartró de Dayka.

  Vaig poder adquirir una pila de material nou per als meus futurs projectes.
I ara....a seguir creant!!!