5 d’abr. 2014

LAIA

Feia molt de temps que tenia ganes de fer un album en forma de nom; en una ocasió en vaig regalar un fet per l'Alicia de Collage de Memòries, però aquesta vegada vaig decidir llençar-me i fer-lo jo mateixa.

A la Fira Scrap+ de Sitges vaig trobar uns papers preciosos de la marca Maja Design. De seguida que els vaig veure vaig pensar que serien ideals per aquest àlbum

Després d'unes quantes hores de dissenyar,  medir,  llimar, retallar i enganxar, aquest va ser el resultat:





En aquest cas disposava de les fotografies que havien d'anar a l'àlbum, així que no em va resultar difìcil col.locar.les i afegir-hi alguns embellidors a sobre.



Vaig posar una pila de petits de detalls, com un molinet, una papallona troquelada, una punta i unes perles. 





 



Vaig disfrutar moltissim amb aquest projecte i estic força contenta amb el resultat!