10 de març 2014

OBJECTES DE FUSTA ALTERATS

Tots tenim per casa objectes quotidians que no fem servir, i que amb una mica d'imaginació poden transformar-se en coses útils i boniques.
Jo tenia alguns marcs de fusta i un cuberter que no utilitzava, i vaig decidir alterar-los, o "tunejar-los" com se sol dir, amb restes de material que m'havia sobrat d'altres treballs.
  El marc de fotos era aquest:


I amb una mica de tela, reixa de galliner i alguns embellidors el vaig transformar en un suport per penjar arracades :



El marc i el fons estan folrats amb tela de diferents tons de verd.



El cuberter era aquest: 




I amb un parell de papers d'scrap, una mica de nogalina i una cinta negra el vaig transformar en unes petites estanteries






Ara tinc dos objectes "nous", útils i ben macos!