18 de març 2015

UN INTENS ANY DE TALLERS

Fa poc més d'un any vaig començar a impartir tallers d'iniciació en alguns centres socials i entitats culturals de la comarca i el cert és que l'experiència m'està resultant molt gratificant.
Fer un taller requereix moltes hores de dedicació, no és només arribar i donar instruccions als alumnes. Cal tot un treball previ, primer dissenyar el projecte que després faran a classe, adquirir el material i preparar els kits individuals , planificar i estructurar cada classe amb els continguts i el temps, acondicionar l'aula.... Però per mi, tot aquest esforç val la pena quan veig que la gent disfruta creant i s'ho passa bé en els meus tallers.

Al llarg d'aquest any he conegut a moltes persones, cada una amb les seves pròpies inquietuds i habilitats, però totes elles motivades per aprendre i fer sortir la creativitat que porten dins. Cada un dels treballs fets pels meus alumnes han estat únics i diferents de tots els altres per que cada un hi ha posat el toc personal, i això m'encanta! No hi ha res més avorrit que fer tots exactament el mateix! Sovint als tallers, a banda de treballar de valent, també xerrem, riem i fins i tot a vegades berenem .

La foto final, amb  el alumnes satisfets i cada un amb el seu treball acabat és la millor recompensa que podria tenir. Espero seguir tenint el privilegi d'ensenyar el que sé a molta més gent, i fer-los descobrir l'apassionant món de l'scrap!